narrowcasting is digital signage ePoster kiosk truss trolly stoepbord
Narrowcasting op zijn best

Wat is Narrowcasting?

Narrowcasting is informatie, reclame presenteren via één of meerdere beeldschermen voor een specifieke doelgroep. U kunt narrowcasting vergelijken met een gewoon poster of reclamebord, maar dan digitaal via een beeldscherm (digitaal display of video-wall), samengevat een soort van digitaal poster. Een groot nadeel van een gewone poster of reclamebord is dat deze bij wijzigingen eraf gehaald moet worden. Dan kunt u een nieuwe maken, bestellen en deze weer ophangen.

Met digitaal informatie presenteren kunt u talloze content zoals tekst, foto’s, filmpjes met of zonder animaties achter elkaar presenteren. U kunt uw content ook op een specifieke volgorde zetten, of door elkaar plaatsen. Het is ook mogelijk om uw informatie op een bepaald tijdstip of datum te tonen.

Wilt u ook narrowcasting?

U hebt al een compleet narrowcasting systeem vanaf € 870,-

Wacht niet langer, stuur een berichtje naar info@delger-tech.nl.

Waar kan narrowcasting geplaatst worden?

Narrowcasting is voor elk bedrijf anders. Dit is wel dé manier om informatie binnen en/of naar buiten toe te presenteren! Dit kan in een hal, wachtkamer, zaal of showroom zijn. Mensen kunnen tijdens het wachten of bij het langslopen relevante informatie zien die nu en in de toekomst belangrijk zijn.

Om 100% effect te hebben, moet uw scherm wel op een overzichtelijke plaats staan. Uw reclame presenteren achter een plant, kleding, deur of zelfs achter een ander reclamebord heeft geen zin. Dit lijkt logies maar dit komt vaak voor bij de doe-het-zelver. Delger-Tech houdt bij het plaatsen van schermen, hier ook rekening mee.

Narrowcasting bij Delger-Tech dat is OK

Presentatie is gemakkelijk aan te passen

Het allermooiste van narrowcasting is, dat eventuele aanpassingen aan uw presentatie zoals aanbiedingen, prijzen of openingstijden, direct en gemakkelijk aan te passen zijn. Dit kunt u zelfs vanuit uw luie stoel doen “als u die hebt”. Mocht u geen tijd of zin hebben, dan kan DT dat ook voor u regelen.

GOEDE NARROWCASTING BEÏNVLOEDT HET GEDRAG VAN DE CONSUMENT

Bel of App (06) 46374976.

Wist u dat u ook uw narrowcasting terug kan verdienen door te adverteren

Tijdens beurzen en open dagen

Narrowcasting is ook ideaal tijdens beurzen en open dagen. Presenteer tijdens de beurs of met open dagen in of om uw standruimte uw laatste nieuws, agendapunten en producten noem maar op. Laat de bezoekers verbazen met mind-blowing illustraties, animaties en video fragmenten.

In winkelomgevingen

Binnen winkelomgevingen wordt het visueel informeren van bezoekers steeds belangrijker. Gebruik uw scherm om de laatste aanbiedingen of nieuwe producten onder de aandacht te brengen. Vele vormen en uitingen zijn hierin mogelijk. Houd uw informatie kort maar krachtig, winkelende klanten hebben niet altijd de tijd om uitgebreide teksten te lezen.

Interne bedrijfs-communicatie

Toon met Interne bedrijfs-communicatie het laatste bedrijfsnieuws, belangrijke mededelingen of algemene informatie op 1 of meerdere schermen binnen elke organisatie. Motiveer bijvoorbeeld uw team door het vertonen van de actuele omzet of toon data uit elk denkbaar informatiesysteem. Zo haalt u het maximale uit interne bedrijfs-communicatie.

Digital Signage - informatiescherm voor bedrijven

Leuke tip? Laat uw personeel verrassen door werknemer van de maand op elke scherm te presenteren. Georganiseerde personeel uitjes. Verzin het, met narrowcasting is het mogelijk.

DT

Interactieve narrowcasting

Naast de meest gebruikte passieve vorm van informatiesysteem is het ook mogelijk om te kiezen voor een interactieve narrowcasting systeem. Denk hierbij aan een informatiezuil “Totem”. Met interactieve narrowcasting heeft de kijker een beetje de regie in eigen handen. Bezoekers of klanten kunnen door het aanraken van een scherm bepaalde informatie zien.

Bent u nieuwsgierig en wilt u meer weten? Vraag dan een GRATIS DEMONSTRATIE aan.