Digitale informatie schermen retail totems
Digitale informatieschermen

Narrowcasting wat is dat?

Narrowcasting is informatie, reclame presenteren via één of meerdere beeldschermen voor een specifieke doelgroep. U kunt narrowcasting vergelijken met een gewoon poster of reclamebord, maar dan digitaal via een beeldscherm (digitaal display of video-wall), samengevat een soort van digitaal poster. Een groot nadeel van een gewone poster of reclamebord is dat deze bij wijzigingen eraf gehaald moet worden. Dan kunt u een nieuwe maken, bestellen en deze weer ophangen.

Met digitaal informatie presenteren kunt u talloze content zoals tekst, foto’s, filmpjes met of zonder animaties achterelkaar afspelen. U kunt uw content ook op een specifieke volgorde zetten, of door elkaar plaatsen. Het is ook mogelijk om uw informatie op een bepaald tijdstip of datum te tonen.

Wilt u ook narrowcasting?

U hebt al een compleet narrowcasting systeem vanaf € 870,00

Wacht niet langer, stuur een berichtje naar info@delger-tech.nl.

Waar kan narrowcasting geplaatst worden?

Narrowcasting is voor elk bedrijf anders. Dit is wel dé manier om informatie binnen en/of naar buiten toe te presenteren! Dit kan in een hal, wachtkamer, zaal of showroom zijn. Mensen kunnen tijdens het wachten of bij het langslopen relevante informatie zien die nu en in de toekomst belangrijk zijn.

Om 100% effect te hebben, moet uw scherm wel op een overzichtelijke plaats staan. Uw reclame presenteren achter een plant, kleding, deur of zelfs achter een ander reclamebord heeft geen zin. Dit lijkt logies maar dit komt vaak voor bij de doe-het-zelver. Delger-Tech houdt bij het plaatsen van schermen, hier ook rekening mee.

Narrowcasting bij Delger-Tech dat is OK

Presentatie is gemakkelijk aan te passen

Het allermooiste van narrowcasting is dat aanpassingen aan uw presentatie zoals aanbiedingen, prijzen of openingstijden, direct en gemakkelijk aan te passen zijn. Dit kunt u zelfs vanuit uw luie stoel doen “als u die hebt”.

Mocht u geen tijd of zin hebben, dan kan DT dat ook voor u regelen.

Ook bij Delger-Tech mogelijk:

Custom signage!

Verdien uw narrowcasting terug, door te adverteren!

Tijdens beurzen en open dagen

Narrowcasting is ook ideaal tijdens beurzen en open dagen. “Oké, nou moeten we toegeven dat dit niet rendabel is als u 1 keer in de 10 jaar op een beurs staat.” Maar staat u regelmatig op beurzen, dan is een eigen narrowcasting-scherm hebben een voordeel. Presenteer tijdens een beurs of op open dagen, in of om uw standruimte uw laatste nieuws, agendapunten en producten “noem maar op”. Laat de bezoekers verbazen met mind-blowing illustraties, animaties en video fragmenten.

Er zijn diverse mogelijkheden om gemakkelijk en veilig zelf een narrowcasting systeem mee te nemen naar beurzen en open dagen. Vraag ons wat de mogelijkheden zijn.

Interactieve narrowcasting

Naast de meest gebruikte passieve vorm van informatiesysteem is het ook mogelijk om te kiezen voor een interactieve narrowcasting systeem. Denk hierbij aan een informatiezuil (Totem) of een Kiosk systeem. Met interactieve narrowcasting heeft de kijker een beetje de regie in eigen handen. Bezoekers of klanten kunnen door het aanraken van een scherm bepaalde informatie zien.

Door het toevoegen van touch functionaliteit aan narrowcasting schermen, biedt dat gigantisch veel mogelijkheden.

In winkelomgevingen

Binnen een winkelomgevingen wordt het visueel informeren naar bezoekers toe steeds belangrijker. Gebruik uw digitale scherm om aanbiedingen van uw producten onder de aandacht te brengen. Vele vormen en uitingen zijn hierin mogelijk. Houd uw informatie, kort maar krachtig! Winkelende klanten hebben niet altijd de tijd om uitgebreide teksten te lezen.

digitaal etalage display

Etalage schermen

Het grote voordeel van etalage schermen is de mogelijkheid om een dynamisch programma af te spelen. U kan veel meer producten en diensten tonen dan in een statische etalage. Zo kunt u nieuwe producten die nog niet in de schappen staan, alvast promoten.

Interne bedrijfs-communicatie

Toon met Interne bedrijfscommunicatie het laatste bedrijfsnieuws, belangrijke mededelingen of algemene informatie op één of meerdere schermen binnen elke organisatie. Motiveer bijvoorbeeld uw team door het vertonen van de actuele omzet of toon data uit elk denkbaar informatiesysteem. Zo haalt u het maximale uit interne bedrijfscommunicatie.

Digital Signage - informatiescherm voor bedrijven

Leuke tip? Laat uw personeel verrassen door werknemer van de maand op elke scherm te presenteren. Georganiseerde personeel uitjes. Verzin het, met narrowcasting is het mogelijk.

DT

Bent u nieuwsgierig en wilt u meer weten? Vraag dan een gratis en uniek narrowcasting demonstratie aan.